Postupové kroky pri tvorbe a realizácii projektov:
◆ efektívne a podrobné naplánovanie projektu - odhad, identifikácia závislostí, vytvorenie sieťového grafu
◆ príprava, spracovanie a riadenie projektovej dokumentácie
◆ zostavenie štruktúry projektu
◆ vyhotovenie projektovej dokumentácie prikladanej k návrhu na vydanie územného rozhodnutia a stavebného povolenia
◆ získavanie povolení a stanovísk od obcí príslušných orgánov a správcov sietí
vypracovanie tendrovej dokumentácie k vybraným projektom
◆ organizácia a zabezpečenie výberového konania na zhotoviteľa stavby a zostavenie úspešného projektového tímu
◆ priradenie právomocí a zodpovednosti, priradenie prostriedkov a delegovanie zodpovednosti na členov projektového tímu
◆ projektový controlling, návrh a realizácia rozpočtu projektu, reštrikčné opatrenia, zaistenie kompletnej finalizačnej fázy od podania žiadosti o kolaudáciu až po záverečné odovzdanie hotového objektu
◆ starostlivosť o celkovú administratívnu agendu príslušiacu k danému projektu
◆ riadenie projektových činností a zdrojových požiadaviek podľa cieľov
◆ riadenie času a nákladov, koordinácia a detailná kontrola rozpočtu
◆ pravidelná kontrola úspešnosti projektu, stavebných prác a dodržania časových limitov
◆ kontrola dodržovania potrebných predpisov a podmienok vyplývajúcich zo zmluvy
◆ vedenie a pravidelné vyhodnocovanie stavebného denníka
◆ zaistenie všetkých potrebných dokumentov: revíznych správ, protokolov, atestov a skúšok
◆ spolupráca s vyhradenými štátnymi orgánmi a samosprávami v celom procese výstavby
◆ analýza konfliktu zdrojov v projekte, vytváranie optimálnych finančných variant a riešení v rámci znižovania rozpočtového rámca, určeného na výstavbu